Ana Sayfa > Okulumuz Hakkında

Ağrı Özel Eğitim Anaokulu

Telefon : 0472 502 03 70
Belgegeçer : 0
Eposta Göndermek için tıklayınız
WEB https://agriozelegitimanaokulu.meb.k12.tr
Adres : FIRAT MAH. 943/4 SK. DIŞ KAPI NO. 3 İÇ KAPI NO. 1 TEKSTİL KENT MERKEZ/AĞRI
VİZYON : Özel gereksinimi olan bireylerin kas, dil, bilişsel, sosyal ve günlük yaşam beceri alanlarında bağımsız düzeye gelebilmeleri için özel eğitim ilkeleri doğrultusunda bireysel farklılıklara uygun eğitim ortamı hazırlayan, bireye özel materyal geliştiren ve yetersizlik alanlarına yönelik yeni programlar üreten, Milli Eğitim Bakanlığına bağlı, alanında sürekli gelişim ve değişim içerisinde, bilimsel ve teknolojik yenilikler doğrultusunda eğitim veren, Atatürk ilke ve inkılaplarının özünü benimsemiş aydın nesiller yetişmesi için çalışan bir Okul/Kurum olmak.
MİSYON : Akranlarından farklılık gösteren bireylerin toplumun beklediği rolleri gerçekleştirebilmeleri ve topluma bağımsız katılım sağlayabilmeleri için gereksinimlerine yönelik; – Öz bakım becerilerini kazandırmak, – İletişim ve konuşma becerilerini geliştirmek, – Temel akademik becerileri kazandırmak, – Sosyal uyum becerilerini geliştirmek, – Eğitimde sürekliliği ve bütünlüğü sağlama amacı ile aile eğitim programları düzenlenmek, – Bireylerin gelişimlerini desteklemek amacı ile; Sanatsal-kültürel etkinlikler gerçekleştirmek, – Özel eğitimin temeli olan sevgiyi kullanarak bireyleri özgüven sahibi yapmak – Ve tüm bunlarla birlikte tercih edilen bir devlet okulu olmak.
BAŞARILAR :

Öğretmen :15
Öğrenci :28
Derslik :6
Öğretim Şekli :Normal Öğretim
Saatler : Ders Başlama : 09:00 Ders Bitiş : 14:00
Bağlantı : ADSL
Yabancı Dil :
Isınma : Doğalgaz
Servis : İhtiyaçlara uygun olarak servis hizmeti sunulmaktadır.
Ulaşım : Ulaşım Halk Otobüsleriyle ve özel araçlarla sağlanmaktadır.
Yerleşim Yeri : Okulumuz İl Merkezinde Tekstil Kent yerleşkesi içerisindedir.
İl /İlçe Merkezine Uzaklık : Ağrı İl merkezine 5 km Mesafede
Kontenjan Bilgileri :
Sportif Etkinlikler :
Bilimsel Etkinlikler :
Proje Çalışmaları :
Yazdır :